Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011


Jaa, bara 7 dagar kvar......ringde Operationssamordnaren idag, uttalade min oro, frågade vilken Läkare som skall skära i mig, och fick namnet, tydligen en duktig Ortoped, vilket lät betryggande, men sa åxå till henne, att han inte får bytas ut, bara om jag godkänner det, kommer att ta med mig ett papper, där jag skrivit under på detta! Hoppas att det räcker, måste få bort denna oro i kroppen nu!

Så jag tittar lite på bilder av våra GoKusar, Gayen och Jitske, dom är för härliga, passar oss precis!
Igårkväll badade vi Bastu i InfraBasun igen, det var jätteskönt, blev Varm och Trött, sov som en stock hela natten!
Nu måste jag hålla mig ifrån alla Människor, för att inte bli sjuk, inför Op.
Inte fara å handla, det får Lasse göra, inga besök av Förkylda Människor, helst inte barn......dom bär nästan alltid på Bassilusker*skratt* hyfsad temp ute, har snöat lite, men känner mig otroligt trött idag, Lasse är åxå  trött, så tar det lite lugnt skall gå en liten Promenix med Eddie Rex, har klippt klorna på honom idag, nu är han riktigt duktig och lugn, samma med Ligg från sittande, riktigt duktig!
                                           All For Today, Folk´s

4 kommentarer:

  1. Operation låter väl inte så kul, men jag hoppas ju att det blir till det bättre.
    Fina hästar ni har. Jag återkommer hit, har du blogglovin', annars lägger jag in dig bland favoriter!
    Håll dig undan alla baskelusker nu när skolan startar och de lever rövare! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Kerstin, men nu har jag iaf hittat en Ortoped som skriver att man visst kan rida, under ordnade former naturligtvis, inte mera tryck på höftleden än vid gång, känns super, att jobba/träna emot, efter Op.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Finurligt med shettisarna och träningen!

    SvaraRadera
  4. Jamen, visst var det, slapp ju gå på 1-åringen så hårt, och det var skönt!
    Kommer att använda dom mera, när han skall lära sig nya saker!

    SvaraRadera