Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011


På Sjukhuset finns en Hjälpmedelsbutik, var in där o köpte mig ett par Vinröda Kryckor, när man ändå måste betala för Kryckorna, kan man ju ha ett par Färgglada, som man blir glad att se, så se upp om ett par veckor, om ni ser en Kärring, med Grön Rullator, eller Vinröda kryckor, då kanske det är jag*skratt* Sen måste jag ju försöka hitta Montazami TOFSAR åxå, som matchar, nåt kul ska man väl få ha, så ser ni nån med Tofsar, då är det jag*skratt*
Så är jag nu "inskriven" alla prover tagna, fick träffa en AT Ortoped Läkare[kunde gjort det bättre själv] Han förstod ingenting, visste ingenting, kunde inte svara på de frågor jag hade,  tur att jag fick träffa Narkos Läkaren åxå, han var duktig, berättade precis om allt, så att man vart NÖJD, ju mer man vet, desto bättre, oro kommer ju av okunskap, tror jag, känner mig hyfsat lugn och trygg, såhär långt!
Nu hemma, sköööönt, sova Lasse inatt[han var så ensam, att han sov i min sänghalva, natten som var] Gulle han!
                              Thats All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar