Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

Vår HästVindflöjel som vi fick, till vårt Bröllop-07
Börjar få tillbaka lugnet i kroppen, slet ett par timmar i Stallet, det gjorde susen, nästan all "operationsstress" lämnade mig, och jag känner mig hyfsat harmonisk igen, imorgon får jag "slita" lite igen, måste få Plogat inne i Hagarna, längs med Trästaketet och upp med Polarbandet, det blir skönt när det är klart!
Nu skall jag varva ner, så att jag får sova inatt åxå, sömnen behövs verkligen just nu!
Hoppas jag hinner rida lite imorgon är jättesugen, har inte så många"dagarna" kvar, dom tar fort slut, alla dagarna! Livet är inte, dagarna som går, utan dagarna man minns*skratt* Så e de´!                         All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar