Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

Hålla humöret uppe och kolla på Kryckor!!!!

Såhär skall man se ut, varje dag!
Även om man tar sig fram såhär!

Jaa, snart bara 2 veckor till "nedsläpp", kymigt, känns i magen, men försöker tänka positivt!
En rejäl förkänning imorgon, en massa prover och EKG skall tas, på Vårdcentralen, sen åka ner till Sundsvall, sova på Patienthotellet, skall vara på Ortopeden kl 08:00 Onsdagmorgon, skall då få träffa Narkosläkare och den som skall operera mig!
Hittade en ny Blogg, här på Blogger faktiskt, herreminje vad jag läste, så bra skrivet, om operationen och dag för dag efter, precis vad jag behöver läsa, hur man inte vill, och funderingarna hur man skall slippa, vad lika det ändå är! Benet kommer tydligen att vara som en slapp "stock" efteråt, inte alls viljestyrd, så det är mycket daglig träning, som man måste göra!
Sen skall jag åka till Birsta, leta efter ett par bruna byxor som passar till min snygga bruna Väst, jag vill vara lite fin iaf!
Tror jag skall beställa tid för att permanentfärga Fransar och Ögonbryn, så man slipper se ut som ett blekt elände på Sjukhuset!
                                  That´s all for Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar