Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

Idag känns "fjärilarna" ännu mer, dom har blivit större, hela magen är full av dom*skratt*
Imorgon bär det av till Vårdhotellet, inskrivning kl 14:00, fy, kommer att gråta när Lars-Erik lämnar mig där, känna mig "emsamast" i hela Världen!
Nääe, nu måste jag "gaska" upp mig!
Men dipparna" kommer o går, nu vill jag att det helst skulle vara över, gjort, färdigt!
Snart så är det så.............vad sköööönt!
Jag måste plocka ihop det jag skall ha med mig, imorgonbitti tvätta hela mig med Bakteriedödande medel, sen imorgonkväll igen, och Tisdagmorgon, sen är väl all skit dött?
Tur att jag redan bott på Vårdhotellet, så jag åtminstone känner mig hemma där, tryggheten är väldigt viktig, håller rädsla och nervositeten stången!
Detta blir nog det sista jag skriver innan Op. Men så fort jag får Datorn i min hand,är jag tillbaka, som en ny Människa, så småningom!
                                That´s All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar