Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010


Vilar ögonen på lite Sommarbilder! Jitske på andra sidan stängslet, Papa Dee och Ebenholtz af Kvarnbäck, på denhär sidan!

Har åxå en tänkbar Kandidat till "Veckans Feta Finger! VD:n för KUBAL, John Hoerner, som under Krisåret 2009, mer än fördubblade sin lön, mot 2008, han har 4,9 Miljoner i Lön, men dom stackars anställda får ingen Julklapp eller Jullunch i år heller!
Kubal är väldigt noga med att varje Månad, skrämma dom Anställda, och tala om hur dåligt det går för Kubal!
Jag tycker att VD:n kan ta pengar ur egen ficka och betala Julklappar och Jullunch, det är väl ändå dom anställdas gemensamma ansträngningar och slit, som gör att han kan få så mycket i lön, när det går "så dåligt"???? VET SJUFALT HUT, GUBBE!!!

FY vad arg jag blir, på sådan SMÅSINTHET, han har nog aldrig hört talas om, att vårda dom anställda, så att dom mår bra och gör ett bra jobb?????

Sen har jag ju en KANDIDAT till men han har fått "det eviga Fingret" allas vår  SIGBJÖRN OLOFSSON Förgöraren av SUNDSVALLS SJUKHUS, han är fan värre än Resistenta Bakterier, han går inte att bli av med, botemedel finns inte ännu, men jag slutar inte hoppas på Forskningen!

Nu är jag varm iaf*skratt* Imorgon skall det ju bli -4 och snö, ska bli sååå skönt, att få vara ute, hur länge man vill,  jag ska ta fram Släden och ta en tur med DR ALBAN, min svarte springare, det längtar jag till!
Thats all for Today Folk´s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar