Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 5 december 2010

Då ställer jag upp på en Vit Jul, för alla barn, alltså låt Barnen slippa Alkoholpåverkade föräldrar,[det skall dom ju alltid få slippa] Om Alkoholen är så viktig, för dig att du struntar i barnen, borde Du förstå att något är fel, söka hjälp, NU!


Idag varit kallt igen, -20 inatt, nu på kvällskröken -10, hoppas att det utlovade imorgon stämmer, vill rida snarast igen,  fick lite träningsverk, den ska bort! Kroppen och Höftskrället, har varit ganska bra nu i några dagar, kunde spela Bowling[på mitt sätt] gjorde iaf 2 Strikar, brukar göra åtminstone 3 st, men fick vara nöjd ändå! Och Julbordet på Kramm var helt suveränt, fräscht och gott! Bra att få bort det "gamla nedslina Kramm" Nu jättefina rum och överhuvudtaget ett trevligt ställe! Och SPA hade dom åxå! Hade sån tur att vi fick Motorvärmare till Bilen, så den var varm o go, när vi kom ut, jag var Chafför, behöver träna på att köra i Vinterväglag, är lite feg, kör så lite och korta sträckor, men det kändes bara bra att köra hem! Och tack till Carro, som hade Stalljour hemma hos oss, så vi kunde åka bort i 8 timmar, jättegulligt tack för hjälpen!
Idag är det andra Advent, sååå fort det går, tagit det lugnt idag, bara mockat i Stallet, Lars-Erik tog Hästarna imorse, så jag fick sova, tack Älskling, för din Omtanke, den värmde mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar