Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 13 december 2010


Ett ledset Ansikte!


Ett Gapskratt!
Tog en Promenad i Skogen idag, behövde få röra på mig, trots att varje steg gjorde skitont, tog med Kameran för att "avleda" det onda, tänkte att idag skall jag leta efter "gubbar", plötsligt fanns det gubbar överallt, eller var det smärtan som fick mig att se sådana? Jaa, du kan ju själv se mina bilder*skratt*
Dethär med att Fota, fångar mig mer o mer, vill lära mig mera, mera!
Min trogna "Bodyguard" Eddie Rex är naturligtvis med, med honom känner jag mig trygg och lugn, han förstör ofta mina fotoobjekt*skratt* men det gör ingenting, för han är så glad, att jag blir glad bara av att se honom, en egenhet som han har är, att när man pratar med honom, lägger han huvudet på sne´*skratt*
Stan fick ett besök åxå idag, köpte en högre Hundgrind, 2 nya Mössor, mina luktar Häst, får ta och skilja på dom nu! Vi var till Lockeby Gård och köpte 2 säckar Solrosfrö, till Fåglarna, och ett nytt FågelMatHus, skitsnyggt, fåglarna kommer att bli överlyckliga*skratt*
All for Today, Folk´s !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar