Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 30 december 2010

Sömnen blev väl inte så bra inatt, tankarna far runt i Huvudet, ja nu är det bestämt, nu kan jag inte "krypa ur det", vilket jag helst skulle vilja göra*hysteriskt skratt* På nåt vis känns det som att bli manövrerad mot "slaktbänken" En Operation är alltid en risk, man vet aldrig vad som kan hända! Men sådana tankar måste jag "slå" bort!
Hittade Barbros Blogg, där hon skriver om livet efter en Höftoperation, det gjorde mig lugn, måste våga fokusera på efter............och tex veta att det tar lång tid att rehabiliteras efter en sån operation, man blir lugnare om man vet, så man slipper undra och våndas!

Ned räkningen har börjat........27 dagar kvar till "nedsläpp"!

                                    that´s all for today, folk´s

1 kommentar:

  1. ...>På nåt vis känns det som att bli manövrerad mot "slaktbänken"<...
    Den meningen var helt ok. 'ler' Jag själv fick panikångest. 27 dagar kvar, förbered till lite att stärka upp bägge benen, vad muskler, gör benlyft, etc. hälsning barbro

    SvaraRadera