Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 7 december 2010

Såhär vill jag göra med vår gamla Jordkällare, vår är ganska stor, med ett förrum, plocka bort yttertak och steninnertaket, lägga på dubbel Isolerplast, så att det blir som en form av Växthus, men med plats att tex sitta o äta! Då kan man sätta Vinrankor och andra exotiska växter där! Blev helt lyrisk, när jag läste Artikeln, där dom gjort så, min DRÖM alltså, istället för en oanvänd gammal Jordkällare!
Men först ska ett Rejält Växthus se dagen! Gjuten platta med avlopp, bakre kortvägg,  murad, för att lagra värme. Murad sockel runt om, som Fönstren ställs på! Fönstren är gamla fönster, med innanfönster, så att värmen behålls, vår o höst, planerar fortfarande!

Jaa, sånthär är härligt att planera o drömma om, en sånhär kall dag, vi har haft -15C hela dagen! Jag har önskat mig en Cementblandare länge, men inte fått någon, så till Våren köper jag en själv, det borde varje Kvinna med självaktning ha*skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar