Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Mitt i allt det vita är det rofyllt att titta på gröna sköna sommarbilder, sommaren 2009, Juni den 13, då Ebenholtz af Kvarnbäck, såg dagens ljus, denhär bilden är ett par dagar senare första utevistelsen för Mor och Son, helt otroligt, när man ser honom nu, minst 1,50 mkh och ser ut som en Häst*skratt* Men han är otroligt fin att hantera, inte det minsta "hingstig" lugn o fin! Frieser är ju sena i utvecklingen har jag läst, så man skall ju inte rida in dom tidigt, dom måste få växa i sin egen takt, kanske därav är han så lugn, eller kanske inte fattat att han är Hingst? Skit samma vilket, bra för oss "gamlingar" är det iaf, så vi slipper bli skadade!
Har haft skitont i min höft nu i flera dagar, kan inte lägga tyngden alls på vänster höft, då skriker jag! Idag får det bli Smärtstillande för att kunna göra något alls, gillar inte piller, inte min mage heller så det blir inte så ofta jag tar sånt!
Snön vräker ner, det lönar sig knappt att röja nån snö, Lars-Erik försöker hålla någorlunda undan den vita varan iaf!
Julen får bli en lugn liten tillställning, lite städa, bara den mat vi verkligen gillar!
That´s all for Today Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar