Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 6 december 2010

Valtittning utanför Island, det var helt suveränt, vi såg jättemycket Valar och t.o.m. Delfiner[du se en Valstjärtfena, mellan Båtarna]

En mycket  tröttig dag, efter en osoven natt, utmattningströttheten påverkar fortfarande min arma kropp, tog ut mig för mycket i Lördags, förmodligen! Så tråkigt nog orkar jag inte rida idag, typiskt nu när det är mildare, men så är mitt liv, avstå och omplanera, hela tiden!
Men man skall vara NÖJD, det kunde ju varit värre?
Le din Jävel för det kunde varit värre, den Jäveln log, och det vart värre!
Jaa, jämnmod, jämnmod, var glad åt det du har, för du vet inte vad du får?
Man kan inte gömma sig bakom alla Ordspråk, även om en del är riktigt träffande!
Den här gillar jag "imorgon är en ny dag" om man har tur så är det så, så man skall vara glad åt varje ny dag, det är jag iaf, glad även åt en sån dag som idag*skratt*
"Gruvar" mig för när Operationsbeskedet skall komma, men nu blir det förmodligen ingen Operation för Jul? Ska man verkligen våga Operera sig på Sundsvalls Sjukhus? Så mycket problem som dom har, och Multiresistena Bakterier, dom vill man ju verkligen inte ha i sitt Operationssår, jag ska nog be att få komma till ett annat Sjukhus tror jag, om man vågar be om det?
Thats all for Today, Foks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar