Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 3 december 2010





h
Wiseguys Phoenix [Gayen] Gohästen och jag, han har varit så lugn, även efter 1 veckas, bara gående i Hagen, här lite gymnastiska övningar, uppmjukning och gosande!

Måste ju skratta åt mig själv, står och skall ta mitt MSM, kryddmåttet hade ramlat ner, men där låg en tesked, så jag tog en sån och mätte upp, stirrade på Teskeden med MSM:et i, nånting kändes riktigt fel, fasen vad mycket det ser ut, vad är det som är fel?????
Till slut, knackade hjärnkontoret till, "fel mått, fel mått! Sen brast jag ut i ett GAPFLABB, hahahahaha, så är det att bli Äldre, allt går långsammare, det är bara att hacka i sig och se humorn i det, så länge det inte är allvarligare än så! Man blir som en gammal Diesel, måste förvärmas [glödgas]  lite, innan användandet! Och jag ser ju att även dom yngre, har problem med minnet, en kompis[inte ens 40 än] som jag var till, sa när jag kom, "jag sätter på lite kaffe åt oss" "ja men va gott" sa jag! Sen efter ett par timmar, när jag kom hem, så kom jag ihåg "men kaffet då" hon glömde bort att hon satt på kaffet åt oss! Hahahaha!!!!
Lars-Erik säger ofta fel ord på saker, tex när vi var inne i Härnösand o körde, vi hittade inte riktigt, och jag sa "vilken väg tar du?" Vänta, jag skall bara köra runt i denhär Portföljen först, "VA vad säger du, vilken Portfölj?" "Neej, jag menar Rondellen" Herreje,vad vi skrattade sen, man måste se det med Humor, för det är Humor! Iaf så länge man hittar hem och inte villar bort sig totalt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar