Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 28 december 2010

Dagarna går så fort,  idag -11 så det går ann, gått en väldigt liten promenad med Eddie Rex, körde fullständigt slut på mig själv igår, så idag orkar jag ingenting, blir så jävla arg, när jag inte orkar knappt lyfta armarna! Men dock, liten promenad och Smofoglarne har fått påfyllning av Solrosfrö och Kokosnötter, dessutom fett från Julskinkan som jag skurit bort!
Idag var det verkligen "crowded" vid Fågelborden, dom 3 små Körsbärsträden var full med Fåglar, det flaxade och for överallt, så härligt att se!
Nu vill jag  ha ett nytt år, bli piggare, varmare ute och framförallt ljusare!
                                              That´s all for Today Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar