Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 10 december 2010

Framåt, det enda som gäller, skitsamma hur!
Efter gårdagens händelser, hade jag en "genomgång med mig själv" och blir så glad, när jag upptäckte att, jag har lyckats med att "stärka" upp mig själv!
Förut blev jag alltid ledsen och förtvivlad, så fort jag haft kontakt med Förnedringskassan!
Så icke igår, upptäckte att jag fortfarande mådde bra, och kunde t.o.m säga ifrån, när jag tyckte att dom bara vill "piska" mig till stress!
HEUREKA=JAG HAR FUNNIT DET!
Lappen på mitt Kylskåp, har gjort att jag ändrat mitt tankesätt, inte börjat tänka negativt, utan trängt bort alla negativa tankar! Det går om man ger sig Faan på det!

Min Kylskåpslapp:  TANKE=KÄNSLA=KROPPSLIGA REAKTIONER=BETEENDE

Kanske är detta åxå lösningen på mitt Utmattningsbeteende?????
Åxå har jag lyckats att hålla min nedgång i vikt och gå ner lite till, trots att jag inte kan röra mig som jag vill!

Så trots hela 3 osovna nätter denna vecka, är jag NÖJD, NÖJD, thats the way to go, Sylwia, jag är mycket NÖJD med dig!*skratt*

Det är aldrig för sent o ge upp,så varför börja med att ge upp, ta kontrollen över din egen Hjärna, du bestämmer själv vad den skall Programmeras med!

                                                      Thats all for today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar