Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 31 december 2010

Idag nyårsafton, -4 och helt suveränt, så Eddie Rex o jag tog en nödvändig promenad, nu måste jag försöka gå o promenera så mycket som möjligt, för att försöka få upp Konditionen, innan Operationen, så går Rehabiliteringen förhoppningsvis lättare?
Känns bättre idag, det måste väl få sjunka in i den Mentala delen, det går ju inte att förbereda sig Mentalt, förrän man vet att nu skall det ske!
Fick lite "tröstpresenter" en ny Bärbar,Kortläsare, Fotoredigeringsprogram och en Elektrisk Kaffekvarn av min Älskling! Datorn är supersnabb och Kraftfull, kuligare att hålla på med!
Synd att det inte hanns med att rida idag då det är så härligt ute, hoppas det stannar kvar till imorgon, måste passa på att rida nu, sen lär det dröja, eller inte........känner ju mig själv....så det lär väl inte dröja innan jag måste upp, benet lossnar, men va fan, man kan rida med ett ben, stavas handikappridning*skratt*
Fasen, för många år sen, höll vi på o larvade oss, på Hästryggen, pratade om man skulle bli Handikappad, kan man rida då? Så vi provade, med ett ben, jaa det gick, med en arm, jaa det gick, gud va vi skrattade, hästarna undrade säkert vad vi höll på med!
Personligen tror jag att Hästarna kommer att hjälpa mig att "komma tillbaka" så fort det bara går, vill man upp i Sadeln så kämpar man sig dit, så är det när man är Hästmänniska!
Läste just om Ella From, typ 96 år, red tills hon var 77, jäkla strong dam, så vill jag bli, men vågar inte säga det på Ortopeden, då kanske dom skiter i att Operera mig*skratt*
                                That´s all for Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar