Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Hahahahaha, denhär Plojen gjorde jag i våras, -16 var det, ser faktiskt skönt ut!
Idag är det nu -15, solen var faktiskt fram en liten stund, Ebenholtz hade "brakat" igenom öppningen till Jitske&Gajens hage, alla var tillsammans, men det var lugnt, blev lite skraj utifall han "varit på" Jitske, hon kan ju sparka honom, eftersom hon har Brodd, men det syntes inga skador, vilket sjå jag hade att få tillbaka "Boysen" i deras hage, phu, alltid är man ensam, när det händer något, när jag var klar med att disponera upp dom där dom skulle vara, var jag helt slut, pulsa i djupsnö, gillar inte min höft!
Pustade ut en stund i Stallet, orkade knappt mocka, slut på orken, den lilla!
Imorgon måste Hagöppningarna plogas, så att dom blir så höga som möjligt, elen funkar ju inte alls nu med all snö!
                                             Thats all for Today Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar