Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 17 november 2010


Vintern är nu ett vitt faktum, som man måste räkna med, men bättre lite kallt och snö, än regn och halt, om katten själv får välja, jävlar Cykeln måste in under tak!




Snälla Lars-Erik, valde ut Stövlar/Kängor åt mig o tog hem, 3 av 4 var helt i min smak, tror jag tar alla 3, så har jag ett tag, sköna och bekväma, med bra sulor, dom tar vi!


       Helgens RäkCocktail förevigade på bild, det blev  
       supergott, recept efter TV!

















Var till Lockeby Gård o köpte Foder och Solrosfrö. 20 kg för 189 kronor, superbilligt, trevlig, nyöppnad Foderaffär, och framförallt bra priser och nära, samtidigt var vi till Locke Gård och hämtade FadderhönaÄgg 15 st!
Har ONT idag och fryser, så det blir ner i Badkaret  ikväll igen, väntar nu med spänning på vår nya INFRARÖDA BASTU, som sägs lindra smärta, avgifta kroppen, göra så man går ner i vikt, 30 min i den tar bort 600 cal, det såg jag först idag, haha vilken överraskning, en bra sådan!
Så nu skall jag öppna SMÄRTBASTU och BANTNINGSBASTU för en billig penning, för intresserade!
Nu lite nymalet och nybryggt Kaffe, det är mörkt ute, men ljust inne, tappa upp ett Spabad och tända ljus i Badrummet samt lite Spa-avkopplingsmusik, såå underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar