Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 18 november 2010

Piggar upp mig själv, idag med lite blommor, ont i huvudet, ont i halsen, skit åxå, ville ju rida idag, men det får väl vänta, hoppas på en piggare dag imorgon, Lars-Erik och Jon, jobbar med Vindskyddet till Storhästarna, blir super när det blir klart! Har iaf orkat fylla på Solrosfrö till Smofoglarne, njuter av att titta på dom, missade Nordvik igårkväll, hade velat se den Cliniken, men kände mig rätt så risig redan då, så jag for inte! Sen har jag ju faktiskt lagat mat åt "gubbarna" PoMo Mos Potatis och Morotsmos, jättegott! Min aptit är inte så stor idag, består mest av Vätska och Panodil Svarvinbär, Förkylningsbrus! Nu börjar det mörkna ute, dagarna blir kortare o kortare, men snart vänder det, tack o lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar