Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

Idag har det varit kallt, nu -11 på kvällskvisten, en hyfsat lugn dag, bara de vanliga bestyren!
Hoppas på lite varmare så jag kan rida, kroppen behöver det, har  iaf tagit fram Sparken, kanske det känns bättre när man får lite stöd? Pratade med Syster Jill igår och Bror Leif på kvällen, idag har jag pratat med Syster Marianne, glömde ju lite saker där,*skratt* Men hon kommer ju upp i Mars som vanligt, hoppas jag! Nu kom Lars-Erik hem med en "bunt" Kängor/Stövlar som jag skall prova, hoppas det finns några jag vill ha!
Utegångskusarna får komma in i värmen inatt, det känns skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar