Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 11 november 2010

Torsdag 11 Nov-10

Härligt vitt ute, massor av småfåglar vid mina 3 Fågelbord, dom är så härliga att titta på, speciellt när jag haft en av alla mina osovna nätter, måste ju upp iaf, då ligger jag i sängen med min Frukost, och kollar på Smofoglarne! Idag fylla på Matförrådet, lagar ju mycket mat, när jag lagar, så det räcker 3-4 dagar, det tycker jag är härligt, slipper stå vid "spisen" varje dag! Men det är lättare nu, att tackla smärtan och att inte få sova, nu, när jag vet att jag skall få Operera min Höft, och att det onda förhoppningsvis försvinner! Klart jag "gruvar" mig för Operationen, men Mentalt har jag accepterat att jag måste göra det, för att få tillbaka min livskvalite, innan det är för sent, gått för lång, blivit för gammal o.s.v. Märker ju att jag sen Operationsbeskedet, ser framåt, gör upp planer för framtiden, det gjorde jag inte förut, det känns otroligt roligt, gör mig glad, man ska få vara glad, kunna skratta, ha roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar