Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 29 november 2010

Kall och lugn dag, Kusarna fick äta inne imorse, sen släppte jag ut dom, dom är för gosiga, sköter sig, hela bunten, t.o.m. Ebenholtz, går ut lugnt o fint! Efter utsläpp tog jag o mockade, vägde upp Hö+ gjorde iordning kraftfoder+vitamin/mineral för kvällen, skönt att ha det klart!
Igår fick Ceija, som löpt klart, komma ner från Hundgård/Hundrum, Puttis är ju inte klok, på en fläck, på henne trots att hon inte löper, hon blev skitsur, men det brydde han sig inte om!
Skönt iaf att "få Hundrum/Hundgård tillbaka, toppen med uppvärmt Hundrum nu, när det är så kallt, så dom kan gå ut/in hur dom vill! När Ceija löper är hon där, helt occuperat!
Men kylan gör ju att man måste vara inne och göra saker*skratt* Nu har jag tagit tag i Garderoberna, jätteskönt!
Imorgon skall jag ta fram mina skidor och ta en liten tur, åkte ju lite ifjolvinter, får hålla mig på "platten" men gillar staka, så det går bra!

Molle´betyder mjuk, på Franska

Har precis lärt mig använda den inspelningsbara Hårdisken, spelade in "Så mycket bättre" i Lördags, då vi tittade på Globen Horse Show istället, man kan spela in hur mycket som helst på den Hårddisken! Har precis tittat på "Så mycket bättre" gillar alla Musikbaserade program, jag blir glad av musik!

Carl-Edwin Persson-Larsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar