Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 23 november 2010


Denna "ploj" gjorde jag förra vintern, -16 grader ute, hahahaha, det var skitkul!

I morse vaknade jag kl 07:00, hade sovit i 7 timmar i sträck, för första gången på flera år, härlig känsla! Har ju börjat äta Antioxidanter, skall vara bra för kroppen och muskelvärk, förutom Höftsmärtan har jag skitont i alla muskler på skinkorna, verkligen pinande smärta, men faktiskt så känns den åxå bättre!
Så jag är NÖJD, försöker hitta saker att vara nöjd med varje dag! Sen ser jag verkligen fram emot INFRABASTUN, hoppas den blir en riktig hit, röd infravärme skall vara bra för smärta, Lasse har ju reumatiskt och värk, och jag har ju mitt onda, sen är den ju utrustad med värmebeständig Radio och CD spelare, så man riktigt kan njuta, medan man blir smärtfri! Förutom bra för smärta, blir man åxå detoxad dvs avgiftad, det blir man  i en vanlig Bastu åxå, men mycket mer i denna! Man kan åxå använda den till Viktminskning, super tycker jag, eftersom jag inte kan gå så mycket, just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar