Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

Gayen och Jitske äter lunchhö i hagen!

Vaknade idag o kände mig mycket piggare, så ut och "kastade mig i Sadel på Jitske, brunstig som hon är, bara framåt fort som gäller, så lugna lugna, sitta emot, sitta emot, tog ett bra tag innan hon kunde ens göra halt som folk*skratt* Red i min Overall, och det funkade faktiskt, frös ingenting, så det verkar lovande inför denna Vinter! Kände en sån tillfredsställelse, där red Lasse och Gayen, och Jitske o jag, kan man ha det bättre? Kan man vara lyckligare, nääe, knappast! Så jag sa till mig själv, NÖJD, NÖJD, har sagt det högt nu så ofta, att Lasse börjar säga det åxå*skratt* Bra det gillar jag! Tack Carro, för att du tagit oss, till den NÖJDA sidan av Jorden, här är gudagott att vara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar