Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2011

Så blev det en Sommardag igen!



Härlig dag med Strålande Sol och 18 grader i Skuggan..............synd bara att jag har Migrän, vaknade igår Morse med den och ser ut som jag får "dras" med den i 3 dygn, som vanligt! Blev väl för mycket med all ridning i helgen, jag drog ner på Söndagen, när jag började få "varsel" om att det blev för mycket......men "straff" fick jag iaf*skratt* Jaa det är inte lätt att Potionera ut Livet, men jag försöker så gott jag kan!
Vi och Hästarna vilade igår....vi orkade inget annat......men ikväll blir det Westernträning igen, jag skall prova Westernsadeln som vi fått låna av Susanne Behm, Lasse har ridit i den, den var OK tyckte han, väldigt lik den Gayen har och den är ju helt ok och skön att rida i! Om jag ever skall kunna "sitta ner" så måste Sadeln hjälpa till så mycket som möjligt, Jitskan är inte lätt att sitta ner på, om man inte kan "rida ihop" henne, hon måste vara avslappnad, gå att korta, höja sin rygg, då är det helt OK!
Hela tiden finns det saker som man måste träna att bli bättre på Ridningen, ungefär som med själva Livet, det tar aldrig slut, att alltså förbättra sig själv, Livet det tar slut så småningom, och då vill man ju vara så bra som möjligt, eller hur?*skratt* Det värst som kunde sägas om mig, när mitt liv tagit slut......Tänk att dendär Kärringen lärde sig aldrig att  "sitta ner"*ASG*
Nääeså allvarligt är det inte, isf har jag ju iaf försökt, det är det viktigaste!
Bättre lyss till den Sträng som Brast........än att aldrig våga spänna Bågen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar