Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

Regnig dag!

Regnar idag åxå, strilar hela tiden!

Mina Vackra FödelsedagsBlommor!
En regnig dag till, igår hann vi rida mellan skurarna, vi tränade Western och hade full Westernutstyrsel, byggde upp Mönster nr 11, nybörjar Western Riding, tror jag det var, inte lätt att hålla isär alla begreppen*skratt* Nu börjar det jobbiga för mig, att "sitta ner" dessutom i WesternSadeln, den kändes hård och obekväm, hade lagt en GelePad, som egentligen skall ligga mellan Vojlock och Sadel, i sadeln för att få lite stötdämpning då jag är lite känslig ännu, men den låg löst så jag fick lägga den rätt hela tiden, sen red jag lätt och glömde bort den.......plötsligt bockar Jitskan till, shit alltså, tur att jag hade Westernsadeln och att hon inte bockade fullt ut! Då hade naturligtvis Padden glidit bakåt och ner på Rumpan på Jitske, klart att man måste få reagera......och bra för fega mig, det var ju inte så farligt*skratt* Nu längtar jag till min riktiga SeatSaver kommer, den är på väg!
Lasse fick fara på Dopet ensam, Alban skall ha Medicin........så det var bara att vara hemma, tur att det bara är en vecka, sen är det förhoppningsvis slut på Medicineringen, glad att det är på dagtid iaf!
Nu ska jag fräsa lite Kantareller och få i mig lite Lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar