Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011


Jaa, nu var det några dagar sen jag hade tid att skriva, men vi har ju haft vår WesternRidingCamp, här hemma på Gården i Helgen, det var ju ganska mycket bestyr innan+ att Kusarna skulle "förberedas" så tiden räckte inte till att Blogga!
Bakade och lagade en massa Mat före helgen!
Men det mesta fungerade  perfekt, förutom "sista minuten" avhopp, som dock kunde ha sluppits om "avhopparna" hört av sig, när schemat gick ut, 4 dagar före, innan vi startade!
Men nu fick jag ju 2 Ekipage att komma på Lördagen, jättegulligt av dom att ställa upp med så kort varsel!
Så det blev lite extra pyssel, som jag inte räknat med, men Planeringar är ju till för att spricka, detta var ju den första "Cliniken" som jag Arrangerat.....lärt mig en hel del, hur man inte ska göra*skratt* Man ska vara "stenhård" Anmälan via Mail, pengar inbetalda före, om man inte kan vara med, fixa ersättare själv! Ha en lista på inhoppare är ju åxå jättebra!
För detta var inte sista gången, som jag gjorde detta, tänker försöka Planera en WesternCamp vår o höst, gärna med Susanne Behm, för hon fick verkligen saker att hända, både med Häst o ryttare! Sen har vi ju inte så mycket WesternEvents här i Härnösand, kan åxå tänka mig att göra typ "Grön" tävling, prova på Western, det skulle vara jätteskoj! Kanske isamband med när man tränar? Spånar vidare!
Vi fick iaf suveränt Väder, det var bara Lasse&Gayen som fick en regnskur på sig på LöKväll, sen var det helt underbart....väldigt varm t.o.m. på Söndagen, Luncher åts, fika intogs.....det var ganska välordnat, vi hade t.o.m. Publik på Söndagen, jättekul! Kanske måste bygga ut, det var tämligen trångt under vår PaddockPaviljong*skratt*


Idag.....när krafterna börjar återvända....skall vi köra Jitskan och träna på Ryggning....största stötestenen just nu, ibland går det bra ibland tjurar hon ihop fullständigt, bara att putta henne vidare tills det lossnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar