Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2011

Tränade för Sara!

Igår Lördag for Lars-Erik och hans Bröder på den årliga FiskeHelgen, även iår var dom till Hamretjärnarna, där kan man ju hyra Fiskestugan för en billig penning och det är underbart vackert o tyst o lugnt där!
Jaha då tog jag o beställde träning av Sara, för att komma igång, så kl 13:00 kom Sara och en kompis till henne! Naturligtvis hade jag min vanliga otur............det var jättevarmt.....Solen strålade från en klarblå Himmel, inte min grej.....men det var ju bara att kämpa på! Jitske var inte lika mjuk o villig som tidigare, men kanske hon reagerade på att det var länge sen hon var i Paddocken ensam? Så småningom orkade hon inte spjärna emot så mycket iaf! Vi fick iaf beröm för att det syntes att vi tränat, medan Sara hade semester, det var mycket roligt att få höra! Dyngsura efteråt, blev först Dusch för Jitske och sen för mig, jag såg ut som en Tomat i Ansiktet, och det kvarstod till mitt i natta, fattar inte varför jag är så Värmekänslig, helt slut var jag åxå, men det var ju bara att vila ett tag....sen ut o mocka, mata hästar, fylla på vatten åt alla, sen kvällsfodring av alla Djur..............sen var jag så trött att Ögonen bara ville stänga sig.....men tittade lite på en HD-film.....sen somnade jag helt utmattad!
Upp tidigt...alla Djur skulle ju ha mat igen...........solen skiner idag åxå, fick iaf en skön Morgon....åt frukost i sängen, efter att Kusar, Hundar och Katter fått sitt!
Mitt på dan skall jag ner till Sundsvall och träffa min käre Bror Leif och hans Dotter Sandy m kille, det ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar