Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

WesternTräning i Regnet!


Tränat ett bra Pass i WesternSadeln, Jitske fortsätter att gå mjukt och avslappnat för det mesta, känns jättebra! Nu måste jag försöka "komma till Terms" med WesternSadeln åxå, tycker ju att den känns "Omagadum" men det blir kanske bättre och bättre, imorgon ska jag rida i Gayens Westernsadel på Jitske så får vi se om den är skönare? Tränade lite nersittning idag åxå, måste lägga på ett Kol med den träningen nu! men det känns bättre med Seatsavern, som jag nu har Modifierat så att jag kan ha den även i Westernsadel, jag har åxå Modifierat Stetson Bullock WesternHatten, det var ju bara en Plastlina, insydd i brättet, längst ut alltså på Brättet, öppnade där o tog ut Plastlinan, tog en StålTråd och trädde dit istället, sen sydde jag ihop, så nu kan jag, vika Brättet precis som jag vill, nice!

2 kommentarer:

  1. Vad fina och duktiga ni är! Ambitiöst att träna i regnet!! ha ha Tror jag blivit för bekväm för det, eller inte nu när jag har ny pålla. :)

    SvaraRadera
  2. Jamen det är ju så härligt att träna...man känner sig så nyttig! För mig är det "livsviktigt" efter Operationen....känner att jag går bättre, inte så stelt och orytmiskt....ridningen är ett sätt att få tillbaka muskler o livskvalite!

    SvaraRadera