Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 30 oktober 2011

illa....jag mår illa!



"Tomtarna" har invigt SnickerBoa!
Idag skiner Solen av/till, mitt Illamående är inne på sin 3:dje dag, mår bara illa, inget mera, kan det ta o bryta ut eller försvinna??????Nu äter jag....tvingar i mig o det blir inte värre iaf! I början på veckan skulle vi "inviga" vår SnickerBoa, Sotarmästaren hade ju varit här o besiktat det nya Röret i skorstenen och kollat att Vedspisen var OK att elda i, jaa jag började med att elda Tidningspapper, för att få bort "locket" i Skorstenen och få drag.......sen när det såg bra ut in med lite stickor o mera papper det brinner fint.....sen börjar det ryka in, så höll det på i nån timme innan det släppte, jag var helt övertygad att något var totalt fel.....men det visar väl sig vid nästa eldning...sähär vill man ju inte ha det, jag var totalt inrökt och SnickerBoa luktar inte så gott kan jag säga!
Idag ska jag åxå upp i sadeln.....veckan som varit, startade med Huvudvärk i flera dagar...sen illamående, så Ridningen har legat på is för min del.....idag ska jag upp, om så Lasse ska få lyfta upp mig*skratt* Stod ju o lagade Mat igår.....inte kul kan jag säga, när man mår Tjyvis, men det gick och idag slipper jag laga Mat...skönt de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar