Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

En underbar Söndag....till slut!

Morsning......vad dålig jag blivit på att uppdatera.....mycke nu! men här kommer iaf lite av vårt Vardagsliv på Gården!
Utbyggnaden av Boysens Vindskydd går sakta framåt....Hantverkare, ni vet....kommer, kommer inte.............hoppas det blir klart nu till veckan iaf, Takplåten har kommit, så nu är det bara att köra! Igår red jag Gayen, det var kul....men han var lite stel, men han har fått vila efter sin sträckning....o det kändes helt ok, så nu måste han mjukas upp, han var helt seg igår......han brukar ju bli så "Gaijig" alltså strulig, hoppa o fara o sparka bakut, när han är "ogjord" Stolt blir jag över mig själv åxå.....lite tuffare är jag nog, brukar inte vilja sätta mig upp på Gayen när han inte är igång, men det gjorde jag nu! Fick honom nästan inte ens i Galopp, skitseg...men till slut, när jag inte gav mig, okey då!
Idag ska vi träna för Sara....haft uppehåll nu när Gayen vilat!
Solen skiner efter en mulen Morgon, så det finns inget att klaga på!
                   All For today Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar