Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 1 november 2011

Höstlov


Nu har jag Höstlov......det är faktiskt ganska härligt....bara göra roliga saker denna vecka...nåja lite annat blir jag väl tvungen att göra åxå*skratt* Dagen började inte såå bra trött och tung i Huvudet, en Fotleden kändes som den var helt av, gjorde skitont att gå på den, förmodligen ARTROS i den åxå, som jag hade i den Opererade Höften, hoppas att den håller ihop ett tag till, vill inte ha flera Operationer nu på många år! Eftersom Lasse ägnade sig åt att röja på Byggplatsen...så vi snart kan få ner Hästarna dit....så Mockade jag Haltandes, efter ett par timmar kändes det faktiskt bättre i Fotleden! Sen in o städa lite, slarvade ju förra veckan, men denna måste jag ta itu med att upprätthålla ordningen, blir sur på mig själv, när jag slarvar.....jag får ju iaf ta reda på skiten*skratt* Idag blev det ingen ridning, red ju ett skönt Pass igår, men imorgon skall jag upp i Sadeln igen! Nästa helg, alltså den 12 Nov, ska vi ju rida Western för Regina om allt går som det ska, ser iaf ut som om Snön håller sig borta, vill inte gärna hålla på o köra häst, när det är halt o eländigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar