Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 1 oktober 2011

Oktober har börjat!

ChokladVetebröd som jag bakade i början på veckan!

Sara&Jitske tränar för Ingrid Nyström, Onsdagkvällar!

Jitske o Jag ute i Storskogen!
Fy vad dålig jag blivit på att uppdatera....men här kommer ett sammandrag av veckan! Städade o Bakade i Tisdags, Bakade efter ett nytt recept som jag hittade i chokladtidningen, lite pyssligt ...skulle jäsa i nästan 7 timmar, allt som allt, ChockladFlätor.....jaa föll mig i smaken....lite less på vanligt vetebröd!
Onsdagen, fortsatte städa, var sketatrött efter en osoven natt, men det gick, vid 19:00 for vi iväg med Hästlastbilen och Jitske.....Sara rider ju Jitskan för Ingrid på Onsdagkvällar, så nu är Onsdagkvällar så roliga, detta gör vi i Svedje Ridhus, vi hade t.o.m. "Publik",  Fanny och Maja, trevliga Tjejer! Jitske&Sara "kommer ihop sig" bättre o bättre, och Ingrid tyckte att det gick framåt bara sen förra Onsdagen, kul att höra! vi jobbar ju på hemmavid så gott vi kan, med Lösgaloppering och ridning! Sara tänker vara med på KlubbDressyren den 15 Okt, även om galoppen är stor och yvig just nu, det är ju bara att träna vidare! För att göra det vi kan så börjar vi denna vecka, lösgaloppera på 20 m volt, vi har gjort det 2 gånger och det har fungerat hyfsat, vi kör mycket fattningar, sen några varv!
Idag blev det Skogsridning, det gäller att variera så inte Jitske blir less, vila och återhämtning är viktig när man lär sig nya saker, nu får Westernträningen vara, så det inte blir för mycket nytt på en gång för den Svarta Damen!
Imorgon kommer Sara och tränar oss...det ska bli underbart.....hoppas jag kan rida....fick ont idag bara av att rida i Skogen...inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar