Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

KronblomDag

Brorsan Leffe fyllde 69 år i Fredags!

Uppe i Sadeln igen efter mitt "missöde" i Geggan!

Lördagen ägnades åt Westernträning för Regina, i Svedje ridhus!
Fy vad sällan jag skriver här nu! Men så blir det kanske ibland, man har inte tid o lust! Efter 3 fullsmockade dagar är jag trött o energilös idag, så jag tar det lugnt o fint!
I Fredags var vi o grattade Brorsan, vi red på förmiddagen, sen for vi, kom hem precis till kvällsfodringen, sen upp på Lördagsmorgonen fixade kusarna som skulle vara hemma, for vi 10:00 bort till Svedje, Jitskan hade en Box mellan Passen, vi for hem o åt lunch hemma o fodrade Kusarna, sen tillbaka, kom hem vid 18:00 helt slut var jag fast jag inte ridit!
Sen igår tränade jag för Sara, Jitske var mycket framåt, precis som hon var på Westernträningen, så det blev till att få henne lugn och samarbetsvillig, dämpa dämpa, lyckades till slut få henne avslappnad, så vi kunde jobba lite, hon gick riktigt fint till slut!
Natten som var, stormade det rejält, men varmt på morgonsidan 7-8 +grader, solen har lyst på oss idag åxå, riktigt najs Höst, förutom geggan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar